Гарантія та сервіс
Гарантійне обслуговування та повернення товару
Шановні покупці! У своїй роботі ми неухильно дотримуємось вимог Закону України «Про захист прав споживачів»
На всі дозиметри розповсюджується гарантія виробника. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника та вказується у гарантійному талоні. Крім цього, гарантійний термін зазначений у картці кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням того, що покупка забезпечена гарантією, є гарантійний талон.
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну гарантійного обслуговування.
Часті питання з приводу гарантії.1.Повернення товару протягом 14-ти днів з дня покупки:
Ви маєте повне право на повернення НОВОГО товару протягом 14 днів з дня покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Для того, щоб повернути новий товар, повинні виконуватися такі умови:
- Товар не був в експлуатації;
- Товар у працездатному стані (не зламаний);
- Збережено товарний вид виробу та комплектуючих. Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, документація, що була в упаковці не пом'ята і без сторонніх дефектів;
- Збережено в цілісності оригінальне пакування виробу та комплектуючих;
- Блістерна упаковка (у разі її наявності) не розкривалася;
- У вас є чек або видаткова накладна для придбання товару.
Якщо товар зламався в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14 днів), оскільки в цьому випадку діє ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів». Зверніться до розділу «Товар зламався протягом гарантійного терміну».
2.Куди потрібно звернутися, щоби повернути новий товар?
Якщо товар відповідає вимогам НОВИЙ, згідно пункту (Повернення товару протягом 14-ти днів з дня покупки), який знаходиться вище - для оформлення заявки на повернення товару необхідно надіслати заявку у вільній формі з описом причини звернення на електронну скриньку (hidden) вказавши такі дані: Номер чека та дату покупки (або номер замовлення);
Назва дозиметра
Контактне ім'я та телефон покупця;
Якщо виріб не працює так, як потрібно - детальний опис дефекту.
Будь ласка, уникайте загальних фраз: "не працює", "глючить", "висне" тощо. Пишіть так, щоб фахівець, який оглядатиме виріб, міг швидко і однозначно зрозуміти, що саме не працює, наприклад, "при включенні виробу, через три хвилини відбувається перезавантаження", "не працює USB порт, який знаходиться праворуч, прилад не заряджається, ні включається звукова сигналізація та ін.
3. При отриманні товару виявилося, що товар перебуває у неробочому стані.
З нашого боку, ми робимо все, щоб мінімізувати ймовірність пошкодження дозиметра під час пересилання або відправлення несправного товару. Перед відправкою ми перевіряємо прилад на включення і чекаємо на вихід його в робочий стан. Ми впевнені у справності дозиметрів, які ми висилаємо. Якщо в приладі не передбачені батарейки - ми їх додаємо в комплект, щоб у Вас була можливість перевірити прилад при отриманні і почати ним користуватися з перших хвилин. Ми підписали договір з Новою Поштою про те, що клієнт має право безпосередньо перед отриманням посилки здійснити попередній огляд товару щодо його справності та відсутності пошкоджень. Тому ми настійно рекомендуємо перевіряти товар під час отримання, щоб унеможливити непорозуміння з приводу працездатності товару та втрати його товарного вигляду під час транспортування. У разі явних дефектів упаковки ви можете зробити фотофіксацію цього пошкодження та скласти акт про цей інцидент у присутності працівника кур'єрської служби доставки. Якщо товар був сплачений раніше, це дасть Вам можливість отримати компенсацію від перевізника за пошкоджений товар. Без попереднього огляду посилки довести факт пошкодження товару буде неможливо.
Якщо виявилося, що товар таки не робочий, ви можете відмовитися від отримання посилки в момент отримання замовлення у кур'єра або на складі перевізника. Це вас нічого не зобов'язує. Посилання в цьому випадку повернеться назад. Пересилання за наш рахунок.Хоча випадків відправки несправного товару більш ніж за 10 років нашої практики продажу дозиметрів-радіометрів не було. Сподіваємось і з вами такого не станеться.
Якщо ж Ви тільки потім виявили, що товар неробочий, то дозиметр необхідно упаковати належним чином і надіслати нам назад, попередньо виконавши дії, наведені вище в пункті: «2. Куди необхідно звернутися, щоби повернути НОВИЙ товар?»
4. Я втратив гарантійний талон
Щоб відновити загублений гарантійний талон, напишіть заявку на адресу (hidden)
У заявці вкажіть:
причину звернення;
номер замовлення (якщо не пам'ятаєте, достатньо номера телефону, вказаного при оформленні замовлення);
контактний номер телефону.
5. Як передати товар у гарантійний ремонт?
Для гарантійного ремонту зверніться до гарантійного сервісу за телефоном, зазначеним у гарантійному талоні, що додається до пристрою.
Зазвичай достатньо відправити товар на сервіс через перевізника «Нова Пошта» додатково повідомивши сервіс про відправку та повідомивши номер товарно-транспортної накладної перевізника, щоб можна було відстежити посилку.
6. Коли мені повернуть гроші за повернутий товар?
Якщо йдеться про новий товар, який повертається протягом 14 днів після покупки, то максимальні терміни є наступними: Експертиза – 7 днів з дня отримання
Повернення грошей – 7 днів після закінчення експертизи.
На практиці терміни суттєво менші. Як правило 3-5 робочих днів на експертизу та на повернення.
Як бачите, Ваші права повністю захищені і якщо дотримуватись наших рекомендацій при отриманні посилки та перевірці товару, то ймовірність непорозумінь прагне нуля.